Top 10 gyakori kérdés és válasz tanácsadóinktól
2024. július 3.
Olvasási idő: 4 perc
Egy, az IDBC-hez hasonló digitális IT és HR szolgáltató cég szolgáltatási palettáját látva sokakban joggal merülhetnek fel különböző kérdések a szolgáltatások részleteivel kapcsolatban, főleg, ha még nem dolgoztak együtt toborzó ügynökséggel. Az alábbiakban ezért Andrejkó Bettina, az IDBC egyik Sales Managere összegyűjtött nektek párat a leggyakrabban felmerülő kéradések közül, a következőkben pedig válaszaival segítsünk megérteni a toborzási szolgáltatások feltételeit.
-
- „Mi határozza meg a szolgáltatás árát?”
Az áraink a nyújtott szolgáltatás minőségét tükrözik. Ügyfeleinkre kiemelt figyelmet fordítunk, és nem csak egyszerűen beérkező „random” önéletrajzokat továbbítunk, hanem előszűrést végzünk, így biztosítva, hogy csak minőségi jelölteket kapj. - „Mivel kapok többet az IDBC-től, mint más fejvadász partnertől?”
Az IDBC-nél rendszeres catch-up callokat tartunk heti szinten, vagy ha ez nem megoldható, folyamatos telefonos tájékoztatást biztosítunk. Figyelünk arra, hogy a jelöltek személyiségben is passzoljanak az adott pozícióhoz és céghez, valamint a rugalmasság és ügyfélközpontúság is kiemelt szerepet kap. - „Mikorra lesz jelölt/elhelyezés?”
Általában 10 nap szükséges ahhoz, hogy megfelelő jelölteket küldjünk, de ez pozíció és üzletág függvényében változhat.
- „Mi határozza meg a szolgáltatás árát?”
- „Mi történik akkor, ha kifizetem a sikerdíjat, de nem jön be a jelölt dolgozni/2 hét után felmond?”
Ilyen esetekben garanciát vállalunk, melynek részleteit szerződésben rögzítjük. - „Milyen adatbázisból dolgoztok? Hány embert értek el?”
Széleskörű, több mint 20 000 fős adatbázissal rendelkezünk, amely folyamatosan frissül és bővül, így biztosítva, hogy mindig a legjobb jelölteket tudjuk ajánlani. - „Mi a legkedvezőbb szolgáltatás, amit tudtok nekünk ajánlani?”
Nagyobb toborzási projektek vagy folyamatos igények esetén az RPO (Recruitment Process Outsourcing) szolgáltatásunkat javasoljuk, amely költséghatékony és rugalmas megoldás. - „Mi az a sikerdíj? Sávos fizetés?”A sikerdíj alapú fizetési struktúránk a teljesítmény alapú elszámolást biztosítja, részleteiről bővebb tájékoztatást szerződéskötéskor nyújtunk.
- „Milyen jelöltanyagot kapunk tőletek? Csak egy CV-t küldtök?”
Nem csak egy önéletrajzot küldünk, hanem egy rövid összefoglalót a jelölt életútjáról és egyéb fontos információkat is biztosítunk. Kérésre további részleteket is szívesen elkészítünk és megosztunk. - „Milyen kedvezményeket tudtok nekünk biztosítani?”
Kedvezményeket tudunk biztosítani volumen, gyorsaság és exkluzivitás alapján. A részletekről kérjük, érdeklődj tanácsadóinknál. - „Vannak cégek, akiktől nagyon szeretnénk / nem szeretnénk, ha érkeznének jelöltek. Őket le tudjátok vadászni? Erre tudtok figyelni?”
Természetesen figyelembe vesszük a kéréseidet, és ennek megfelelően célzottan keresünk vagy zárunk ki jelölteket.
Az IDBC célja, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsa ügyfeleinek, és minden egyes együttműködést a lehető legprofesszionálisabban kezeljünk. Ha további kérdéseid vannak, vagy személyre szabott ajánlatot szeretnél, fordulj bizalommal tanácsadóinkhoz.
Reméljük, hasznos volt számodra ez a cikk. Ha téged is terhel a fluktuáció, és nyitott pozícióid betöltése, és szeretnéd a toborzási folyamataidat a következő szintre emelni, iratkozz fel hírlevelünkre a legfrissebb hírekért és trendekért, és vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy együtt nézzük meg, hogyan segíthetnek innovatív recruitment eszközeink és szolgáltatásaink téged és a vállalatodat a tehetségek megtalálásában és megtartásában.