Vissza

Top 10 gyakori kérdés és válasz tanácsadóinktól

Herczeg Sára Content Strategy Specialist

2024. július 3.

Olvasási idő: 4 perc

Munkaerő-közvetítés

Egy, az IDBC-hez hasonló digitális IT és HR szolgáltató cég szolgáltatási palettáját látva sokakban joggal merülhetnek fel különböző kérdések a szolgáltatások részleteivel kapcsolatban, főleg, ha még nem dolgoztak együtt toborzó ügynökséggel. Az alábbiakban ezért Andrejkó Bettina, az IDBC egyik Sales Managere összegyűjtött nektek párat a leggyakrabban felmerülő kéradések közül, a következőkben pedig válaszaival segítsünk megérteni a toborzási szolgáltatások feltételeit.

    1. „Mi határozza meg a szolgáltatás árát?”
      Az áraink a nyújtott szolgáltatás minőségét tükrözik. Ügyfeleinkre kiemelt figyelmet fordítunk, és nem csak egyszerűen beérkező „random” önéletrajzokat továbbítunk, hanem előszűrést végzünk, így biztosítva, hogy csak minőségi jelölteket kapj.
    2. „Mivel kapok többet az IDBC-től, mint más fejvadász partnertől?”
      Az IDBC-nél rendszeres catch-up callokat tartunk heti szinten, vagy ha ez nem megoldható, folyamatos telefonos tájékoztatást biztosítunk. Figyelünk arra, hogy a jelöltek személyiségben is passzoljanak az adott pozícióhoz és céghez, valamint a rugalmasság és ügyfélközpontúság is kiemelt szerepet kap.
    3. „Mikorra lesz jelölt/elhelyezés?”
      Általában 10 nap szükséges ahhoz, hogy megfelelő jelölteket küldjünk, de ez pozíció és üzletág függvényében változhat.

  1. „Mi történik akkor, ha kifizetem a sikerdíjat, de nem jön be a jelölt dolgozni/2 hét után felmond?”
    Ilyen esetekben garanciát vállalunk, melynek részleteit szerződésben rögzítjük.
  2. „Milyen adatbázisból dolgoztok? Hány embert értek el?”
    Széleskörű, több mint 20 000 fős adatbázissal rendelkezünk, amely folyamatosan frissül és bővül, így biztosítva, hogy mindig a legjobb jelölteket tudjuk ajánlani.
  3. „Mi a legkedvezőbb szolgáltatás, amit tudtok nekünk ajánlani?”
    Nagyobb toborzási projektek vagy folyamatos igények esetén az RPO (Recruitment Process Outsourcing) szolgáltatásunkat javasoljuk, amely költséghatékony és rugalmas megoldás.
  4. „Mi az a sikerdíj? Sávos fizetés?”A sikerdíj alapú fizetési struktúránk a teljesítmény alapú elszámolást biztosítja, részleteiről bővebb tájékoztatást szerződéskötéskor nyújtunk.
  5. „Milyen jelöltanyagot kapunk tőletek? Csak egy CV-t küldtök?”
    Nem csak egy önéletrajzot küldünk, hanem egy rövid összefoglalót a jelölt életútjáról és egyéb fontos információkat is biztosítunk. Kérésre további részleteket is szívesen elkészítünk és megosztunk.
  6. „Milyen kedvezményeket tudtok nekünk biztosítani?”
    Kedvezményeket tudunk biztosítani volumen, gyorsaság és exkluzivitás alapján. A részletekről kérjük, érdeklődj tanácsadóinknál.
  7. „Vannak cégek, akiktől nagyon szeretnénk / nem szeretnénk, ha érkeznének jelöltek. Őket le tudjátok vadászni? Erre tudtok figyelni?”
    Természetesen figyelembe vesszük a kéréseidet, és ennek megfelelően célzottan keresünk vagy zárunk ki jelölteket.

Az IDBC célja, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsa ügyfeleinek, és minden egyes együttműködést a lehető legprofesszionálisabban kezeljünk. Ha további kérdéseid vannak, vagy személyre szabott ajánlatot szeretnél, fordulj bizalommal tanácsadóinkhoz.

Reméljük, hasznos volt számodra ez a cikk. Ha téged is terhel a fluktuáció, és nyitott pozícióid betöltése, és szeretnéd a toborzási folyamataidat a következő szintre emelni, iratkozz fel hírlevelünkre a legfrissebb hírekért és trendekért, és vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy együtt nézzük meg, hogyan segíthetnek innovatív recruitment eszközeink és szolgáltatásaink téged és a vállalatodat a tehetségek megtalálásában és megtartásában.