Bemutatjuk Nektek Papp Emmát, aki 15 év banki tapasztalattal rendelkezik közép- és felsővezetőként, és izgalmas tapasztalatai, módszerei és kompetenciái révén az a különleges képessége van, hogy megtalálja a 100%-ban az adott vállalathoz match-elő jelöltet. Talán ez, és szenvedéllyel végzett munkája az okai annak, hogy nemrég ő lett a az IDBC non-IT recruitment csapatának vezetője. Papp Emmát kérdeztük, akivel szintén a most csütörtöki öt lovas webináron találkozhattok majd.
Emma, mesélj kicsit magadról, milyen tapasztalatokkal érkeztél az IDBC-hez?
15 év vezetői tapasztalattal rendelkezem multi és banki környezetben, és ebből adódóan bár nem recruitment területen, de folyamatosan részt vettem a csapattagok kiválasztási folyamataiban, gyakorlatilag ekkor ébredtem rá, hogy a recruitment pont az a terület, ami igazán illeszkedik a személyiségemhez és ahhoz, amit hitelesen vagyok képes képviselni.
Sokan úgy gondolják, hogy a recruitmentben hamar kiégnek az emberek. Nálad pont az ellenkezőjét tapasztaljuk. Honnan ez a szenvedélyesség?
Óriási szerencsém van, hogy azzal foglalkozhatok, amit nagyon szeretek, és amihez egyben érzékem is van. Úgy érzem, ha fejben ráállok egy adott pozíciókeresésre, akkor gyakorlatilag képes vagyok a 100%-osan match-elő jelöltet megtalálni, aki nem csak kompetenciáiban, de a cégkultúrában is tökéletesen illeszkedik a vállalathoz. Így aztán létrejön egy 100%-osan win szituáció, hisz ez nem csak a vállalatnak jó, de a jelöltnek is, hiszen egy ilyen állás hosszú távon segítheti a karrierútját. A recruitmenthez nagyfokú empátia szükséges, és minkét oldal megértése, szempontjainak összehangolása. Nem csupán a vállalatokban, de a jelöltekben is érdemes olyan nyomot hagyni, ami miatt a későbbiekben is visszacsatornázódhatnak hozzánk.
Mi a titkos fegyvered a recruitmentben?
Az IDBC az első olyan ügynökség, ahol az agilis módszertannal dolgozunk nem csak az IT területen, de a recruitmentben is, így gyakorlatilag azonnali megoldásokat tudunk keresni és nyújtani csapaton belül. Ha bárki elakadást tapasztal egy folyamatban, azonnal kezeljük, és a havi szintű retrospektiveken is precíz visszaméréseink vannak. Ezekben vagyunk egyediek és ezek által még eredményesebb és hatékonyabb szolgáltatást tudunk nyújtani az ügyfeleinknek.
Mit vársz az Öt lovas webinártól?
Az előadók több területről érkeznek, és kifejezetten a szektorspecifikus tapasztalatokra vagyok kíváncsi, akár így a nyári munkaerőpiaci mozgásokra, sajátosságokra, illetve arra, hogy az év második felében milyen újításokat terveznek bevezetni a munkaerő-megtartás és az új munkaerő megtalálása terén.
Ha többet akarsz megtudni a szakma kulisszatitkairól, gyere és tarts velünk most csütörtökön a legújabb „Öt lovas” webináron!
Tarts velünk Te is június 23-án, csütörtökön, kezdés 10:00 órakor, tervezett időtartam 1 óra. A regisztráció ingyenes!